Zayns städerska ser en helt naken och dansande Zayn

Zayn Malik har som ni kanske redan vet anställt en städerska (säkert på grund av att han har en riktig 'festlig' period i sitt liv just nu).

Utan att Zayn tänkte på att han hade en städerska i sin lägenhet, dansade han runt i vardagsrummet spritt naken - till Bee Gees' 70-tals disco låt, Night Fever.

Efter att gått in i rummet där Zayn dansade, gick städerskan inte direkt därifrån. Istället stannade hon i rummet - för att vara säker på att hon har en full och mätt tanke om 'Zayn Junior'.

Och det var inte förrän Zayn, som plötsligt såg henne, skrek åt henne att lämna rummet som den unga kvinnan äntligen plockade upp sin dammtrasa och flydde.

Louis förklarade händelsen såhär: "Det var otroligt roligt! Zayn hade på sin radio på högsta volym och dansade till Night Fever helt naked när hans städerska helt plötslig gick in i rummet. Hon gick in när han var helt naken!".

"Men det roliga var att hon inte sa 'förlåt' och gick raka vägen ut. Nej, hon sa 'förlåt', tittade ner och bara stirrade. Hon var ganska chockad. Hon flämtade och sa 'förlåt, förlåt' några gånger och endast då  gick hon - Zayn skrek också lite!".

Postat av: ericaskvarter ~ fotoblogg ~

hörru!



Nu är det så att jag har bytt blogg och kommer först blogga på den 1 Januari 2012. Och det betyder att det inte finns något inlägg på den ännu. Så svara inte. Men du får lägga till mig på ericaskvarter.blogg.se för du är redan inne på min bloglovin lista eftersom jag har samma bloglovin konto.



Hoppas att du följer med på min flytt! Tack på förhand!

2011-12-30 @ 17:23:54
URL: http://ericaskvarter.blogg.se/


DITT NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)


URL/BLOGGADRESS:


KOMMENTAR:

Trackback